Bölge Müdürümüz Sayın Hüseyin ŞANVERDİ, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlama Programına Katıldı

24 Nisan 2026

Bölge Müdürümüz Sayın Hüseyin ŞANVERDİ, Silopi Stadyumu’nda düzenlenen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlama programına katılım sağlamıştır.
Büyük bir coşku ve gurur içerisinde gerçekleştirilen programda, öğrenciler tarafından hazırlanan gösteriler ilgiyle izlenmiş, milli egemenliğimizin simgesi olan bu anlamlı gün hep birlikte kutlanmıştır.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara armağan ettiği bu özel gün vesilesiyle, geleceğimizin teminatı olan tüm çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun.